Merhaba hanımlar bugün biyopsi sonucum çıktı ve kötü huylu maling olduğunu öğrendim şoktan çıkınca arayışa girdim 22 haftalık gebeyim ameliyat doğumdan sonraya mı kalır şimdi mi olur bilmiyorum ama ben bu stresle bebeğimi karnımda büyütmek istemiyorum ameliyatı olmak istiyorum ama bebeğe zararı da olur diye korkuyorum bu durumu yaşayan nodülü kötü çıkan bu süreçten geçen arkadaşların bilgisine ihtiyacım var kendimi hiç iyi hissetmiyorum