nidaakboga öncelikle gönlünüzde ki nasip olsun inşallah.. Aynı şeyi ben de yaşadım tam olarak 21 hafta da öğrendim kız dedi doktorum.. Kız bebek nazlı olur der eskiler.. Şimdi ikinci hamileliğimi yaşıyorum hiç beklemiyorduk bu sefer yayıla yayıla bebek yatıyordu doktor söylemedi 😒 11 hafta 6 günlük ne cinsiyeti dedi 18-21 arası geldi dedi 😪