Normalde Dörtçelik hastanesine gidiyoruz ama pek ilgilenmiyorlar sanki bebek için nereyi önerirsiniz. Pek bilgi vermiyorlar sormadan gerekli diye biliyorum ama boyunu vs de olcmuyorlar şehir hastanesi daha mı iyidir . Not : dortcelikte iyi yanı başka bir polikliniğe gidileceginde yönlendiriyorlar direkt godebiliyoruz her yerde böyle mi