Menemen bana cok yakin olmasına ragmen cigliye gidiyorum zaten Menemende ufacik bisey olsa hemen cigliye yonderiyorlar eski bir hastane calisanlar cok suratsiz yani cevremde ben dahil kimse oraya kontrollere bile gitmiyor bide bildigim kadarıyla ilk dogumu almiyor menemen ama cigli her anlamda ozel hastane konforunda ilgililer odalar tek kisilik vs bir suru artisi var ciglinin orayi tavsiye ederim sormak istediğiniz bisey varsa sorun