Sudence_ sibellito benim küçüktü doğumda büyür öyle kalır diye düşünmüştüm doğumdan sonra 2 3 gün biraz daha belirginleşti simdi 1 hafta oldu hiç bir şey kalmadı
Nessozz sibellito sancı sırasında lağman yaptıkları için doğumda benim de çıktı bir süre ama rahatsız etmedi hamileyken daha kötüydü doğumdan sonra 1 haftada toparladı
AuraMomB sibellito ya bende de var bi çıkıntı yok ama çatlama var sürekli kanıyor kabız olmamama rağmen ne yapabiliriz daha 16.haftadayım ben
sibellito Sudence_ bende de küçük iki tane var ama korkuyorum açıkçası acaba doğum sırasında kanar mı ya da sonra büyür mü diye