hghg benimkini kısa tutmadı benimde ilk gidişimdi tanışmayı bile uzun uzun yaptı benimle takipli hastası olacgm diye ben memnun kaldım makineside gayet güzeldi 4 boyutluda gösterdi bebeğimin fotoğrafını cinsiyeti öğrendik güzel geçti genel olarak benim 3.gebeliğim eşim ve çovuklarımla gittik gayet sıcak kanlıydı ama o hastanedeki diğer kadın doğum doktorlarıda hep iyi diye duydum diğerlerinide değerlendirebilirsin