EliffCandan Kızlar 33+3 haftalık hamileyim bugün bebeğimin hareketlerinde çok büyük azalma hissediyorum hareket etmiyo diyecek kadar az sizce normal mi süt çikiloto müzik hiç birine doğru dürüst tepki vermiyor😢ne yapmalıyım????
Gnll35 EliffCandan canım bende geçen hafta onun için doktora gittim ama. Bizim kız uyuduğu için ve duruşu rahata olduğu için tepki vermemiş. Bekle biraz daha ve karanlık bir odada yat
Lidyasmom EliffCandan canım moralini bozmak istemem ama aynı şikayetten arkadaşım gitti doğuma alındı, çok şükür bebek sağlıklı gayet, mutlaka doktora git derim. İçim rahat etmeyecek diye yazdım strese girme ama doktorun bi baksın
aysenuraysenur benimde ya sabah yada gece hareket ediyor özellikle gobegime elimle dışardan baskı yapinca tepki veriyor bazı bebekler tembel olabiliyor benimki gibi korkma bence 😊
EliffCandan aysenuraysenur benimki pazara kadar çok hareketliydi yavaş yavaş azalıyor sanki hareketleri bugün de iyice azaldı çok korkuyorum erken doğum riskim var zaten😢
EliffCandan Gnll35 benimki normalde çok hareketliydi birden azalması korkuttu biraz hareket etti az önce ama minik tıklar halinde of zaman geçmiyor sanki😢
EliffCandan Lidyasmom canım arkadaşının ki hiçim hareket etmiyordu yoksa azalmışmıydı hareketleri korkuyorum erken doğum riskimde var☹️
Gnll35 EliffCandan benimde öyle canım hatta dün yine az hareket etti akşam babası gelince biraz konuştu hemen döndü. annelik duygusu başka eğer bir sorun hissediyorum diyorsan doktorunla görüş veya sağlık ocağı kapanmadan kalo atışını dinle.
Lidyasmom EliffCandan canım her hareket azlığı tabiki erken doğum riski değil ama belirgin bir azalma olmuş hareketlerde öyle demişti. Bazı bebişler çok uyuyor yada rahatı yerinde olabilir ondan fazla kıpırdanmıyorda olabilir, için rahat değilse bi görün doktora tedbirde fayda vardır
EliffCandan Gnll35 sağlık ocağında bakıyo mu iyiymiş o Zaman biraz daha hareketlendi sanki yüreğime inecekti