salismomy Kızlar kalp atışına göre cinsiyet tahmini yapılıyormuş, 140 üstü kız 140 altı erkek diyorlar doğru mu? Biz bugün 10 haftalığız doktora gittik 170 dedi 🤭🤭
mom_51 Bence alakası yok kuzu 13. Haftada gittiğimde dakkada 170 dedi doktor ama erkek bebişmiş benimki