Ben 10 haftalıkken özeldeki doktor %70 kız diyorum dedi 14 haftalıkken başka bir özeldeki doktor %100 erkek dedi alışverişine başlayabilirsin dedi dün devlet hastanesine gittiğimde de bana göstermiyor dedi böyle olup cinsiyeti erkek olan var mı genelde kızlar göstermiyor diyorlar ama