babygirl02 destek alsanız bende de hala var sürekli kendimi telkin edıyorum yakın çevrenizde kafanızı dağıtacak birileri varsa yardımcı olsa yemek olarak bende düzelmedi ama meyve muz yogurt badem bunları yemeğe çalışıyorum inan yazarken bile yaşıyorum ama geçicek allahın izni ile