ben 28+1’im benim de öyle dün az hissettim mesela soluma yattım tatlı yedim ama çok az hareket etti bugün daha fazla hissediyorum önemli olan 2 saat içinde 10 hareket hissetmekmiş (hıçkırık, tekme dönme vs fark etmiyormuş) ona göre sayım yaparsınız allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻