kurkmantosuzmadonna
1 kere kullanımdan yapacağını sanmıyorum. Bestiron damla ben de uzun süre kullandım, siyah renkli bir demir damlası değil, yani lek yapmaz bence ama siz yine de su içitmek yerine dişlerini fırçalayın damlayı verdikten sonra.
Bizde demir baya düşüktü demir şurubu kullandık ondan dolayı lekeler oldu.
Bonny tinny adlı bir markanın kolostrumlu diş jelini aldım, dişlerdeki lekeleri geçiriyormuş. Onu kullanacağız şimdi.
Leke olduğundan eminseniz bu diş jelini araştırmanızı tavsiye ederim 🌸