serinnn Hanımlar ilk hamileliğimde 2022 Haziran ve 2022 Temmuz da iki doz vuruldum şimdi 20 haftalık hamileyim tekrar vurulmalı mıyım hatırlatma dozu yoksa çok mu sık olur Fikri olan yada benzer durumda olanlar n’aptınız acaba
Almirolie serinnn 3 yıl önce olduğunuz için ben gerek olmuyor diye biliyorum ama yinede doktorunuza danışın yapılması gerekiyorsa yapılır 🌸
pembeayakkabilikiz serinnn bende dün oldum tetanoz ve boğmaca aşısı. Benımde 2022 de ıkı doz aşım var ama doktorumuz bı doz vurulmamı onerdi