Havin49_ berbattı derken nasıldı acaba ben şuan kanuni takipliyim perinatalojiden köpek gibi davranıyorlar diyenler oldu ama çocuk konusunda iyiler diyorlar çam Sakura da asistan çok diyorlar ama ameliyata da onlar bakar onu bilmiyorum işte kafayı yicem hala bi yeri seçemedim aslında hastanem var da yenidoğan ünitesi 1. Seviye olduğu için yapamıyorum