Gzde_defne Kızlar edirne keşanda lojmanda kalan var mı ? Eşi asker olanlar hangi lojmanlarda kalıyor askeriyenin dışında farklı kurumların (örneğin özel idare) lojmanlarında kalanlar var mı ?
ebobel Gzde_defne lojman şansınız varsa girin bence kiralar çok pahalı ordu evinin orda değil mi lojman askeri kantin vardı sanki karşı yolda eğer oraysa yeri de iyi
Gzde_defne ebobel inanın bilmiyorum daha gelmedik keşana 1 aya gelecegiz kısmet olursa önden sorayım dedim
ebobel Gzde_defne anladım hakkınızda hayırlısı olsun maalesef kiralar pahalı lojman hakkınız varsa kullanın bence
Gzde_defne Destkar askeriyenin lojmanları varmış sanırım canm puanınız yeterse zaten eşine çıkar.eşim askeri personel diğer lojmanlarda kalamıyormuşuz diye duydum askeriyenin lojmanına bizim puanımız yetmiyor malesef