Esrayan Sumbul35 doktordan doktora fark var bence. Her doktorun dediği farklı şeyler. Benim doktorum kontrol edip ona göre karar vericek. Hepimizin hakkında hayırlısı🙏
Gizemburcuu Benim eşimde var hpv siğili ve ben de dokturuma bahsedince hemen kontrol etti alttan muayene ile görünürde Yok ama yinede testini yaptıralım dedi ve 15 gün sonra sonuç çıkacak eğer var ise tartışmasız sezaryen olacak dedi doktoruma güveniyorum çünkü en başından beri normal doğuma özendiriyor beni bu durumu söyleyince test yapmamız gerekiyor dedi bu bana daha çok güven verdi