Benim de ilk gebelik olmasına rağmen ben de 15-16. Haftada hissetmeye başladım şu an 17 haftadayım dün mesela dışardaydım sürekli hareket halinde olduğumdan sanırım hissetmedim akşama kadar ama eve gelip uzanınca hissetmeye başladım henüz çok erken sanırım yatarken daha çok hissediyorum ben