nur2337 Test yaptınız mı belirtiniz var mı test yaptım bugün çok soluk çizgi çıktı bugün yumurtlamadan sonra 13 günüm sence umut var mı
Ftmn123- nur2337 Bak mesela bende 13 Ekim’de adet oldum sence nezaman olurum adetlerim şöyle en son 23 Ağustos 19 Eylül ve 13 Ekim’de adet oldum en son sana zahmet?
arsesraa nur2337 ben de test yaptım bat yarın canım ama negatif yani zorla kendim böyle silik çizgi görmeye çalışıyorum zorla 😂
Endoplazmikredikulum nur2337 26 çatlama benim testlerim gölgeli benimde bekliyorim her gün test yapıyorum aynı çıkıyor ya kuruma diyorum yada yaniltio 5 6 test yaptım bu döngüde hepsi aynı olnca dedim inanmıyorum artık bu teste
yavuzayse nur2337 ben dün yaptım bugünde yaptım dün ki teste göre daha koyu ciktiyalanci çizgi olmasından çok korkuyorum