Madeinpelinn bizde sabah çok erken kalkıyoruz abileri sabah 7 de ve 9 da okula gidiyor o yüzden uyanıyor malaesf öğlen 12 gibi bir uyku yapıyor 1 buçuk en fazla 2 saat uyuyor, uyanınca havanın durumuna göre biraz park yapıyoruz orda Bi şeyler de yiyor iyi oluyor, eve gelince de yine oyunla oyalıyorum zaten o ara abileri geliyor onlar satıyorum 😄akşam da 8 gibi gece uykusuna geçiyor 2 si bizde rahat ediyoruz. Böyle bir düzen kurduk hastalık yada başka bir sıkıntı olmassa güzel gidiyor düzende ☺️🤲