elif_4510 Kızlar 1 aydır düşük yaptım 1 aylıktı kürtaj falan olmadım ve hamile kalmak istiyorum aranızda benle aynı durumu yaşayıp da sonra hamile kalanlar var mı bazıları geç kalırsın diyor bazıları da hemen kalınabileceğini söylüyor
[silindi] elif_4510 bende düşük yaptım doktor dene tekrar diyor ama şu anlık bakalım bekliyorum eşim istemiyor ben çok istiyorum sürekli dua ediyorum
kubos_ elif_4510 bemde 1 aylıkken düşük yapmıştım kürtaj da olmamıştım doktor 3 hafta korun sonra tekrar denersin bir sorun yok demişti ama 1.5 sene sürdü yeniden hamile kalmam. Sende tekrar düşünüyorsan inşallah senin ki bu kadar uzun sürmez 💖
hd_d elif_4510 4 ay önce 7+4de kalbi durmuş kürtaj oldum bu ay istedik ve tek denemede oldu şükür 6+5hamileyim🎀🙏 insllah sanada nasip olsun🤍
Nero45 Ben temmuzda 8+4 kalbi durduğu için kürtaj oldum hemen hamile kalırsın diyorlardı ama henüz bir gelişme yok
Birdbox Ben hemen hamile kalıyordum bu ay da kğrtajdan sonra denedik ama reglim beklenen tarihten 3 gün önce oldu normalde regl düzenlidir bende çok moralim bozuldu