benberyy Kizlar ptesi hormon testi yapmistim adetin 4.gunuydu yumurta tembelliği var mi sizce sonuçlarım bu sekilde. Ayriica bildigim bir pcos um yok adet duzensizligi, killanma tuylenme, fazla kilo vs durumda yok
Fundayim benberyy canm bendede hiçbir şey yok fsh 7.5 lh 6.5 ama yumurta tembelliği var dedi. Neye göre diyolar bilmiyorum senin lh yüksek ama FSH iyi. Genelde ikiside 5in altında olunca çatlama oluyomus
benberyy Fundayim ilk kez duydum araştırmak istedim bu yumurta tembelligini gecen ay ovu testiyle takip ettim 15 16 pikti 17 de siliklesti sonra 21 inde bel agrisi icin kadin doğuma gitmiştim muayene oldum öylesine doktor sağdaki yumurtan catlamis bak dedi gösterdi bu durum gebe kalmayi zorlaştırır mi
benberyy Fundayim evet ama piki degerlendirememistim pikten sonraki 2 gunu degerlendirdim nasip olmadi