Kızlar merhaba 6 yıl önce doğum yaptım eve geldim bebeğim 10 günlüktü çok kötü sallandı bina çook korkmuştum lohusalık ayında. O günden beri kalbim çarpıyor korkuyorum oturduğum yerde sallanıyorum ordan taşındık maalesef 45 yıllık binadayız başka ev bulamadık uygun. Burası da çok sallanıyor kiralar niye bu kadar pahallı ev sahipleri de acımıyor ve enflasyon zaten yüksek. Şimdi yine ev arıyoruz İstanbuldayız . Eşimin de benim de işimiz istanbul da ama 1+1 bile 40 bin ile başlıyor düzgün ev de yok şaka gibi siz ne durumdasınız kirada olanlar yazsın🙏🏻 aslında evimiz var dublex minik ev o ev eşime ait ama anne babası oturuyor yeni bin bir de 😞 şu an hamileyim tansiyonum yüksek inmiyor bu stres korkudan panik atak oldum ne yapacağım korkuyorum Üşümezsoy da açıklama yapıp duruyor Yalova ve Balıkesir de olacak diyor Yalova demek İstanbul demek resmen biz anadolu yakasındayız 😢 ne durumdasınız eski binada oturanlar ?