Arkadaşlar ben hiç birini yaptırmak istemiyorum ikili tarama testi fetal DNA testi 3′lü tarama test hani hiçbirini yaptırmak istemiyorum yaptırmayan var mı aranızda yani boş yere aklımı karıştırmak istemiyorum çünkü arkadaşım yaptırdık bebeğinde hiçbir şey yokken hani bir sürü sorunla karşılaştı 8 ay boyunca hani hep böyle sorun yaşadığı ağladı üzüldü ama hani aldıracak da değil yani ama bebeğinde hiçbir şey yokmuş sağlıklı bir şekilde doğurdu hani o kadar çok hani testte şey çıkmış konyaya falan sevk ettiler o yüzden bana yaptırma falan diyorlar ben de yaptırmak istemiyorum zaten hani boş yere aklımı karıştırmak istemiyorum sağlıklı olsun inşallah yaptırmayan varmı aranızda