Kızlar 31+2 günlüğüm bebek hareketlerini tekme şeklinde hissetmiyorum, önceki haftaya göre azalma var sanki, çikolata vs yiyince az az hareketlenme var, normal mi sizce bu durum , daha önce de böyle hareketinde azalma hissetmistim 28 haftalık iken nst ye bağlandım, bebek karnımda coşmaya başladı,niye böyle oluyor acaba