Dün tahlil vermiştim CRP değerim 26 çıkmış normalde haftaya Çarşamba randevum vardı ama geciktirmeden yarın hemen gitmemi söyledi sağlık ocağı korktum açıkçası bı sıkıntı olur mu bebeği etkiler mi? Birde rahatsızlığımda olmadı hani grip vs. Neyden kaynaklanıyor olabilir ki yasayanlar var mı yazarsanız sevinirim