Kızlar 2. Gebeligim doğuma az kaldı. Sezeryandan sonra ne yiyip ne içeyim hem bende kabızlık vs durumu olmasın diye hemde bebeğe süt çabuk gelmesi için? Bide inşallah duş almaya halim olursa eve gelince duş almak istiyorm süt çabuk geliyor işe yarıyor deniliyor