saggitariuswomen Bat 24kasim..bizde 3,4,6,7,8,9, 13 degerlendirdik bakalim.. Son iki gundur kasiklarimda regl olucakmisim gibi ağrılar basladi, mide yanmam ve goguslerimde cok hafif dolgunluk ve agri..
Bir1kelebek Ay ben bu ay az değerlendirdim yaa 8-10 kasım değerlendirdim dün testim pik oldu ama gece yaptım 1 de yinede pik oldu bugün değerlendiricem inşaAllah normalde bu kadar geç yumurtlama görmezdim bat 27 kasım gösteriyo
agilkaya hilalaselll4 maşallah daha çok küçük keşke biraz daha bekleseydin canım bana kalsa hala erken ama eşim yeter diyo
hilalaselll4 agilkaya yaa biraz da birlikte büyüsünler diyorum kızım uslu zaten bi de bende guatr da var onun etkisi de var olcak olmayacak mı korkusu
Esrasrgn Benim 26 kasım. 9 kasımı değerlendirdik ikinciyi düşünüyoruz. Bir oğlum var kızımız olsun istiyoruz oyuzden yumurtlama öncesi ilişki oldu bakalım hakkımızda hayırlısı nasipse olur :)
hilalaselll4 Esrasrgn hadi hayırlısı canım benim de bir kızım var bir oğlumuz da olsa yeter siz sadece 9’u tek mi değerlendirdiniz
beyzq hilalaselll4 yok ben daha çok geriliyorum öyle hesaplayınca gün aşırı ilişki ile ilerliyoruz akışa bıraktık henüz ilk çocuğumuz olacak inşallah biraz da bilgisizim bu konuda :)