Asena6532 Kızlar 32+4 olduk bugün.İlk 4 ayım bulantıyla geçmişti 2. Trimesterda tam düzeldim derken 1 2 haftadır yine bulantılarım başladı bu durumu yaşayan var mı?
QueenBahar_ Asena6532 ya bnde 30 haftadayim benimde ara ara oluyor affedersin öğürme gibi şeyler de var
mucizemyolunda Asena6532 Benim son haftam da olmuştu kızıma gebeyken 38 civarı doktorum doğuma hazırlanıyor vücut açılma yavaş yavaş hazırlanıyor demişti bana ama tabi benim haftam ileri hafta olduğu için öyle demiş olabilir.
Asena6532 mucizemyolunda haftayla alakası var mı bilmiyorum ama dehşet bulantım var sabah uyandığım gibi şarj sarı sarı istifra ediyorum
mucizemyolunda Asena6532 ya bu Ben de bir kere oldu O da gece uyku sırasında aniden oldu birden midem bulandı eşim affedersiniz koşa koşa leğen getirdi nefesim daraldı birden de ama bir kere oldu işte
powerpuffgirlss Asena6532 yok Allahin izniyle bir sorun oldugunu dusunmuyorum hamilelikte 9 ay kusanlar var 😅
Asena6532 powerpuffgirlss Allah yardımcıları olsun gerçekten bulantı ve kusmadan nefret ediyorum.Hayat kalitemi düşürüyor
Asena6532 powerpuffgirlss kontrolüme 2 hafta var doktoruma soracaktım prilam kullanılabiliyor mu bu ayda diye
powerpuffgirlss Asena6532 ben sordum kullanabilirsin eger cok rahatsiz oluyosan gece iki tane ertesi gunde bi tane alabilirsin dedi
powerpuffgirlss Asena6532 hamilelik boyu kullanmakta zarar yok dedi ama bilmiyorum tabiki en iyisi danismak
semiii Asena6532 off bende 12.haftadayım çok midesi bulanan biri değilim ama 2 gün önce yumurta kırdım bozulmuş bir kustum sonrada başladı bulantı, küsmek aktifleştirdi. 😮💨
Asena6532 semiii ben 16. Haftaya kadar yaşadım 30 dan sonra geri başladı.Hala sucuk pişiremem tavuk ızgara yiyemem