deepsilence Merhaba kızlar🌹 Şu an 12. Haftadayım, karnım hala çok belli olmuyor. Sizin karnınız kaçıncı haftada belirginleşmeye başladı? Normal midir böyle gitmesi sizce?💗
Asi_07 deepsilence zayıf olduğum için 13/14 haftalarda çıkmaya başlamıştı ama net olarak belli olduğu hafta 16. haftam dışardan bakanlar anlıyordu hamile olduğumu
annekiz6141 deepsilence iç karniniz geniştir benimde bariz belli oluyordu hatta gören daha büyük sanıyordu 😅😅😅
deepsilence Asi_07 ben açıkcası çokta zayıf değilim ama 62 kilo ile hamile kaldim bulantilardan dolayi 59 a dustum heralde 13. Haftadan sonra hafiften belli olur 🌸💕
P16 deepsilence ilk üç ay benim de öyleydi üç aydan sonra biraz belli olmaya başladı şimdi 4. Aya giriyorum ayva göbeği gibi
Havin49_ deepsilence oğlum da yedi aylık falandı karnım çıktığında yani dışardan hamile olduğum belli oluyordu şu an beş aylık hamileyim dokuz aylık gibi çünkü ikiz olduğu için herhalde daha fark ediyor😆
kartanesi___ deepsilence 17’den sonra belirginleşti ama 20’ye kadar bol giyindiğimde belli olmuyordu. Şimdi 24 haftalığız artık ne giysem de belli😂