Kızlar merhaba bi sorum olucak benim 30 günlükken kanamam bitmişti hatta ilk 20 gün diyelim sonrasında lekeler olmuştu bitmişti 30 gün içerisinde şimdi tekrardan başladı yoğun kanamam acaba hala devam ediyor mu yoksa adet dönemime mi başladım yaşayan varmi böyle