Bende doğum hikayemi anlatmak istiyorum hamileliğimin başından beri hep normal doğum taraftariydim ama korkuyodum bazen sezeryan olsa diyodum taki 36 haftanın içindeyken nstde sancı çıkana kadar hastanede yattığım da sezeryanlı annelerin ne kadar zorlandiginı görene kadar.4 gun hastanede yattıktan sonra çıktım.39+3de gece saat 3de lavaboya kalkmak için yatagimda doğruldum o an altima yaptım gibi geldi kalkıp koşarak lavaboya yetişiyim hesabı yaptım ayağa kalkınca daha çok geldi suyumun geldiğini anladım 😂😂 lavaboya gittiğimde hafif pembemsi sümüksü bişey geldiğini gördüm nişanim da gelmişti sancim yoktu sabah kontrolum vardı gece gidip gitmemekte tereddüt ediyodum suyum çok geliyodu bebek susuz kalır düşüncesi yaparak hastaneye gittim saat 5 de hastanenin onundeydik sancılarim da çok hafif başlamıştı acilden giriş yaptık bizi doğum servisine gönderdiler ebe önce nstye girelim dedi sancılarim epey çıkıyodu ama ben hissetmiyodum muayene etti 3cm açıklığım vardı damar yolu açtı kan aldı odama gönderdi sancilarim yavaş yavas başlamıştı sancılari ayakta daha kolay yeniyordum kolidorda dolaşıyodum sabah saat 8de açıklık 5cm olmuştu sancılarım çok fazlaydı zor dayaniyordum hemşire bana serum taktı ama suni sancı değildi serum olduğu için dolasamiyordum ve ağrılarımi çok zor yeniyodum saat 11de sancilara dayanamıyordum artık açıklık 8cmdi kalkıp dolaşmaya çalıştım saat 11:10 da beni dogumhaneye aldılar sancı odasına annem dayanamadı yanıma girdi ben o sancilarla anneme yalvariyodum anne söyle sezeryan a alsınlar dayanamıyorum diye annem de ebelere söyledi olmaz az kaldı dediler sonra doğum odasına aldılar beni önce çomelip ikinmami söyledi ebe ikinci ikinmamda bebeğin başını hissediyodum çatala çıktım 3.ikinmamda kızım doğmuştu saat 11:30 öğlen ezaniyla bir doğdu kızım kendimi dogumda kasmistim biraz onun için iç dikisim fazlaydı dıştan da 2 dikisim vardı odaya gidip kızımı kucağıma aldığımda degermis dedim şimdi ikinci hamileliğim allah hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar kolay doğumlar versin her ne olursa olsun onca sancı ya rağmen gene normal doğum diyorum