mira_mi zaten aldığımız tavukların bize hiçbir yararı yok.. benim ebem bu tavuklar yüzünden kızlar erken ergenliğe giriyor, erkek çocuklarında göğüsleri şişiyor demişti. Ben iyice tiksindim. Et ye dedi, yiyemezsen yeşil fasulye, brokoli(folik asit açısından) , avokado, köy yumurtası, vs vs