Kızlarr bu benim ilk hamileliğim henüz 14 haftalığız 😊 Burada okuyorum kimisi ilk hareketin kelebek uçuşması gibi bir his olduğunu falan yazıyor ama düşününce sanki bebek hareket etsede o hissi anlayamam gibi 😅 tam olarak nasıl bir şey ve kaçıncı haftada hissetmeye başlıyorsunuz