arsesraa Sss1947 ay ben bile heyecanlandım senin için ya vallahi inşallah vardır ama bence kesin var adet olacak gibi de hissetmiyorsan misss 😍😍 ben adet olacak gibiyim mesela o yüzden umudumu kaybettim
Sss1947 arsesraa ilk gebeliğimi öğrendiğimde aynı öyle hissediyordum hiç moralinizi kaybetmeyin bence
Deletedmom_878 arsesraa benim diğer gebeliğimde adet olacak gibi hissettim hatta kahverengi lekelenme geldi sonra hamile olduğumu öğrendim
arsesraa Sss1947 inşallah canım bakalım artık hayırlısı ama sen kesin kan ver müsait olduğunda bize de yaz 💐💕
arsesraa Deletedmom_878 bakalım canım inşallah öyledir valla benim ilk olacak o yüzden hiç kestiremiyorum dün erken gebelik testim negatifti ama belki geç döllenme falan hep umut ediyorum kendimce 🤭
hilalaselll4 Canım umudunu kesmeni istemem ama aynı testen ve birebir sonucunu kardeşim yapmiştı test bozuk çıkmiştı negatif yani
Sss1947 hilalaselll4 benim 5 testen 3ü böyle çıktı nerdeyse bu hafta içinde o yüzden bilemiyorum tabi
Sss1947 Kızlar testimi hatırlarsınız bugün de yaptık ama ince çizgi bu kadar pembeden sonra incelmesi normal mi ki anlayamadım