Hamile26
Merhaba anneler sizlere birşey sormak istiyorum 15+3 üz bu hafta fakat benim 1 aydır kürek kemiğimde ağrı var hastane masa başı ama sürekli de otura bileceğim bir alanda olmayan birim de çalışıyorum ve ağrı özellikle öğlen başlayıp yatana kadar devam ediyor uzandığımda sorun yok ama masa iş olduğunu için sorun yaşıyorum bu şekilde bir problem yaşayan oldu mu ne yapmam gerekli bilgi verirseniz sevinirim