Arkadaşlar 4. Gebeliğim ve diğer 3 u sezeryan üstelik oğlum 6 aylıkken gebe kaldım başından beri doktorumuz gebeliğin çok riskli ilerleyen haftalarında iç dikişlerin de yırtılma oluşup iç kanama geçirme olasılığın var gebeliği sonlandiralim dedi hayır dedim başlarda çok iyi gidiyordu daha doğrusu ben öyle sanıyordum bebek tam dikişlerin olduğu yere yerleşmiş ve ne yaptıysam yukarıya çıkmıyor şuanda 17+3 gunluguz doktor geçen hafta cuma günü tekrar söyledi gebeliğin çok riskli dikişlerin yırtılır iç kanama gecirebilirsin dedi üstelik köyde yaşıyoruz ve bulunduğumuz ilçede kadindogum acil yok ile sevk oluyor ve biz şehir Hastanesi’ne gidene kadar 2 saat sürüyor bunuda göz önünde bulundurarak hastaneye gelene kadar senide bebeğimde kaybedebiliris tekrar söylüyorum gebeliği sonlandiralim dedi gene hayır istemiyorum bidaha böyle bı teklifle gelmeyin lütfen dedim peki dedi ve ikili test sonucuna baktı ense kingili sınırda çıktı 2 seçenek var ya karnından sıvı alıp teste yollayacağım ki buda çok riskli 200 de 1 bebeği kaybedebiliriz 1000 de birde seni dedi yada ikinci seçenek olarak sen fakülte yada özel hastanede fetal DNA yaptırıp sonucunu getiriceksin 3 hafta var önümüzde düşün karar ver dedi ve yarın için doppler ultrasona giricem ense kalınlığına bakicaklar daha önce başına gelen oldumu yani bebek yukarı ciksrmi ve doppler ultrasonda risk azalirmis ne yapicam kararsız kaldım fikrinizi ihtiyacım var fetal DNA mi yaptirmaliyim yoksa sivimi aldirmaliyim kafam çok karışık kime sorduysam kararsız kaldı bebekle beni tehlikeye atmamak adına seçenek sunamadilar nolur yardım edin