birdilektut15 Kızlar gebelik şekerim var 1 ay önce hastamede de yattım insülinde kullanıyorum yüksek doz ama benim şekerim düşmüyor napıcam ben yaşayan var mı 32+1 haftalık gebeyim
Deletedmom_297 birdilektut15 kaç çıkoyor diyet yapıyor musunuz diyet yapmazsanız insilün çok etki etmiyor
Gkebruu birdilektut15 Benimde aynı canım 31 haftalığım Hem diyet hem insülin kullanıyorum Tokluk beslenme ile düşse de sabah açlığım 120 altına düşmüyor bir anlasam…..
birdilektut15 Deletedmom_297 yapıyorum tabi yani şu an 160 olcak hiçbir şey yemedim tam buğday ekmeği peynir zeytin domates
Deletedmom_297 birdilektut15 evet var malesef kaçıncı haftadasınız malesef tam bugday ekmeği falanda şeker çıkarıyor ben komple kestim ekmek yemiyorum
birdilektut15 Deletedmom_297 32+1 canım sen kaç haftalıksın 2 haftadır böyle hep yüksek şekerim bebeğime bir şey olcak diye çok korkuyorum
Deletedmom_297 birdilektut15 20 haftalığım benim gebelik öncesi vardı malesef aylardır diyet ve insilünle idare ediyorum bana yürüyüş çok iyi geliyor hemen düşürüyor şekeri yürüyüş yapabilirsiniz 30 dk falan
birdilektut15 Deletedmom_297 dün 158 di 1 saat yürüyüş yaptım sonrası yüne 158 ben anlayamadım canım kendi şekerimi
Deletedmom_297 birdilektut15 şeker aletinde sıkıntı olabilir mi canım başka bir aletle denesen ben mesela bu yüzden iki farklı alet aldım
birdilektut15 Deletedmom_297 yok canım ya ben fenalaşıyorum anlıyorum zaten yükseldiğini zaten hastanede yatarkende hastanedeki şeker aletiyle yakın ölçüyodu bu yediklerimide yemiycem artık demekki erken doğumdan çok korkuyorum karnımda bebeğime zarar gelcek diye çok korkuyorum kafayı yicem artık
Deletedmom_297 fagrbs evet 1 hafta ileride bile kilo vermenin yada kilo almanın bebeğin kilosuyla hiç bir alakası yok diyet demek aç kalmak demek değil ki sağlıklı beslenmek demek
Gkebruu Ysf78 tokluk tamamen yemenle alakalı canım Diyetini düzenlemen gerekebilir Yani artık doyana kadar yemeyip sık sık beslenmek gerekli maalesef