SuAte bana özeldeki doktorum 32. Haftada hepsini keseceğiz demişti sonra 22. Haftada falan devlete geçtim 32. Haftada hepsini keseceğiz dedi sonra bir dahaki muayeneye gidince 36. Haftada hepsini keseceğiz dedi yani bi kafası karıştı sanırım doktorun ne dediğini bazen unutuyor. Şimdide lohusalığında da devam edeceksin dedi dün gittiğimde ne anlayacağımı ne yapacağımı şaşırdım