13 haftalık hamileyim üçüncü gebeliğim bi tane kızım bi düşüğüm var şimdi yine hamileyim ama hiç bişey hissetmiyorum ilkinden sonraki hamileliklerde hareketler erken hissediliyor diyorlar ama bende hiç bişey yok ağrım kanamam falanda yok çok endişe ediyorum kalbi durur diye sürekli kaygı içindeyim