Simdi biz idrar testi vereceğiz içeri gelin dediler girdik laboraatuvar içine kapının kenarına içeriye sonra fark ettim 30 sn hemen çıktım çekim filan görmedim oralarda yapılıyordu sanki korktum iste bilmediğim yerde bilmediğim hastane olduğu icin bilmeden girdim