Merak ediyorum kimle gideceksiniz? Ben sadece eşimle gitmeyi planlıyorum anne/ kayınvalide falan düşünmüyorum. Doğduktan sonra hastanede bebeği ziyaret eder giderler tabi ama. Benim gibi sadece eşiyle gidecek olan var mı? Yoksa kalabalık gitmek mi daha iyi size göre. Fikirlerinizi bekliyorum.