Madamminia hayırlı olsun☺️ Allah analı babalı büyütsün inş🤲🏻 O zaman doğum kanalına girmedimi bebeğiniz. Sancı gelmedi demişsiniz ya. Buarada kilosu ne kadardı.benimde baş aşağı pozisyonda 25. Haftadan beri çok baskı yapıyor hatta ama doktor hiç sıkıntı olmadğını söyledi. Duyanlar normal doğuma faydası olur daha kolay olur falan diyorlar. Ama normal doğumda olmayabiliyormuş🥰 sizin gibi.