Cansuuert Bugün şeker yüklemesi yaptırıyorum açlık kan şekerim 116 çıktı çok mu yüksek böyle çıkan var mi
Kubrakopuz53 Cansuuert yüksek çıkma ihtimali yüksek diyetisyene yönlendirilirsin diyetle düzeltmeye çalışırlar düşmezse endokrin insülin verir
Deletedmom_297 Cansuuert büyük ihtimalle canım ama korkma diyetle düşer diyetle düşmezse insilüne geçersin
Sultansultis Cansuuert ama üzülmeye gerek yok hamilelikte birçok insan şeker problemi yaşayabiliyor biraz diyetinizde değişiklik yapacaksınız kısa bir süre doğumdan sonra düzelir inşallah
Cansuuert Sultansultis inşallah düzelir ya erken doğum tehdidin var serklajlıyim bir de bu çıktı şimdi
Kubrakopuz53 Cansuuert maalesef kesin canım karbonhidrat ve şekeri kesmen gerekiyor doktorlar sana daha kapsamlı bilgi verir. Çok strese girme ama streste etkiliyor şekeri. Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah🤲🏻
Deletedmom_297 Cansuuert evet malesef canım hatta direk insilün verebilir 200 üstü insilüne başlayabiliyorlar diyetle düşürmeye çalışın düşmezse insilüne geçersiniz ve çok dikkat edin çok geçmiş olsun