Ayyseenurr Kızlar bulantı yaşayan varmı özellikle bir iki haftadır ara ara yaşıyorum sürekli değil ama 39+4üm baş dönmeside yaşıyorum arada başka yaşayan var mı tek benmiyim
Ayyseenurr arican yaa o haftalarda biraz mide baskısı olduğu için olabiliyor mideye baskı yapıyor bebek geceleri yanma yaşıyordum bende ama şuan karnım düştü ve midemde çok baskı yok aşırı bir ondan merak ettim bulantı ve baş dönmesini
Ayyseenurr Gokturkmom_ ay zaten sancılarımda oluyor ara ara çoğalmaya başladı bu hafta iyice baş dönmemde doğumla alakalı mı acaba