ikincibebek2 Selam kızlar Ben 13+4 günlük hamileyim 2li tarama testi yaptırmak istiyorum ama 12. Haftada yapılıyor diye hatırlıyorum Aranızda daha geç haftada yaptıran oldu mu :/
ikincibebek2 Gokturkmom_ Gokturkmom_ umarım kaçırmadan giderim sadece ikili olanı yaptırmayı düşünüyorum diğerlerini yaptırmak istemiyorum 🤗