faymn 24+4 haftalıgım sinüzitlerim çok fazla dolu olduğu için boğazlarım da enfeksiyon varmış birde klavınat antibiyotik yazdı doktorum sizde kullandınız mı çok arada kaldım
edannnnur faymn ben başından beri en az 6 kutu antibiyotik kullandım enfeksiyon daha zararlı merak etme
Gokturkmom_ faymn tabiki kullanmalısınız arada kalacak bi durum yok .Kullanmamanız sizin için daha zararlı .
nursenasu27 faymn bende bi keresinde kullanmıştım aşırı hastaydım boğazlarım mahvolmuştu resmen mecburluktan kullandım diyelim
anneoluyorummm103 faymn 33 haftadayım 3 gündür bende kullanıyorum enfeksiyon bebek için daha zararlı doktorlarda bebeğin bizim kötülüğümüzü istemezler diye düşünüyorum
Busraatpl faymn 30 haftalıkken bende kullandım, dişim yüzünden malesef. ama enfeksiyon daha sıkıntı demişti doktor o yüzden içiniz rahat olsun