Bsrasmssk 31+5 haftalık hamileyim dün hafif başım dönüyordu ama bugün sabah resmen baş dönmesine uyandım bu haftalarda normal mi ? Yaşayan var mı 😕
ElvinEmineeee Bsrasmssk kanın az canım.bendede bazen öyle oluyor.o zaman doktorum kan ilacı yazıyor.birdeki ben ev yöntemi yapıyorum.aksamdan balı suya katıyorum şərbət yapıyorum sabaha karşı 5de falan kalkıp içiyorum çok faydası var
Ayseguls_baby Bsrasmssk ya kansızlıktan ya da tansiyonun düşüyor olabilir bende baş dönmesiyle uyanmıştım tansiyonum 8-5 çıktı
ElvinEmineeee Bsrasmssk inşallah canım iyi gələcəkdir muhakkak.bende 32+6gunluk hamileyim .ikinci bebişime sezeryan olacağım inşallah tahmini bı 30gunum kaldı🤗🙏🙏🙏🥹🥹🥹
Bsrasmssk Ayseguls_baby az önce ölçtüm düşük değil hatta normale göre bi tık yüksek çıktı sanırım kansızlıktan 🤦🏻♀️
Ayseguls_baby Bsrasmssk kansızlıktandır canım dikkat et kendine kırmızı et güzel yükseltiyor bir de doktorum bana hindi etini önerdi haftada 1 yiyorum mutlaka
Bsrasmssk ElvinEmineeee ayyyy çok az kalmış Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️ benim ilk bebiş ama çok zor geçiyor bir an önce haftalar geçsin sağlıkla doğsun istiyorum 🫠
ElvinEmineeee Bsrasmssk ilk hamilelik hep zor geçer zaman geçmez .inanki ikinci hamileliğim o kadar iyi gecdiki hangi ara hamile kaldım dogruyorum anlamadım gitdi zaman su gibi uçuyor.hrpimiz sağlıkla sagsalim kavusalim canım.🫂🙏🤗