Gulay123 bence sezaryene artık geçmiş yıllardaki deneyimlere göre bakmamak lazım. Artık tıp çok ilerledi bi 10 yıl evvel ki tıpla aynı değil. Benim arkadaşım sezaryen oldu epidural ve 10 gün içinde toparlandı. Hatta 10 gün sonra yolculuğa çıktı annesinde kalmak için. Yine hastaneye gelen kadınlar ile konuşuyorum 1 hafta olmuş sezaryen olalı bebeğini gayet normal kontrolüne getirmiş. Ha yine normal doğum en iyisidir ona bir şey diyemem ama sezaryeni de doktorum gerekli gördü ise gönül rahatlığıyla olurum çekinmem yani.