Merhabalar eylül ayında boş genelikten kaynaklı düşük yaptım iki defa regl oldum ama tekrardan hamilelik istiyorum daha önce boş gebelikten düşük yapanlar ne kadar sürede hamile kaldınız bana yardımcı olur musunuz kafama çok takıyorum ve sıkıntı yapıyorum