Selamlar ben medipol megada dr nagihan kayaya gidiyorum çok memnunum ilk oğlumu da onunla dünyaya getirmiştim tavsiye ederim . Aynı zmanda bahçelievler devlet hastanesinde hemşireyim . Bakırköy sadi konuk kadın doğum da bizim hastanenin içinde hizmet veriyor . Bahçelievlerin zaten kadın doğumu var ama doğumu yapamassın ameliyathane doğumhane yok sadece takiplerine gelirsin oda saçma tabi . Bakırköy ise asisttanlar baktığı için maalesef çok şey atlanabiliyor sonradan vah tüh demek istemiyorsan iyi bir özel hastanede takiplerini yaptır derim tabiki bu benim fikrim